mandag den 8. oktober 2012

Absence and updates

Hoooold da op hvor er jeg en dårlig blogger. Må endnu en gang undskylde til mine 2 millioner følgere.
Men I må nok hellere få en update på lidt af hvert.

Angående det sidste indlæg og drengesituationen er det ordnet. Jeg snakkede med ham om det og jeg tror jeg fik gjort på det rene at det ikke skulle blive til noget igen. Det tog mig godt nok lang tid at få taget mig sammen, var dødnervøs for at skulle se ham i øjnene igen.

Og så har jeg endelig fået bestilt mig en ny iPod touch! Den helt nye model i den koral-røde farve, OG JEG GLÆDER MIG TIL AT FÅ DEN!!!

Jeg går og prøver på at tage mig sammen til at få lavet et cover, eller i hvert fald få sunget på video... Jeg kom til at love den fantastiske pige, Astrid Sofie, at jeg ville lave noget hun kunne putte på sin blog, Paradisfuglen.

Udover det, har jeg lidt kaos i mit liv. Jeg har det ikke så godt for tiden, men jeg gør mit bedste for at skrue et realistisk smil på læberne og nyde de små øjeblikke, som giver mening for mig.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar