tirsdag den 18. september 2012

Power

Så havde vi jo den der dreng der skrev til mig her i weekenden. Han kan stadig godt lide mig, og han ville høre om jeg var frisk på, at være sammen med ham igen. Hvis man da overhovedet kan kalde det vi var sammen... Det var rigtigt rart det vi havde, men samtidig følte jeg ikke rigtigt, jeg kunne være mig selv. Når jeg skal åbne mig op for folk bliver jeg altid mega usikker og føler mig konstant sårbar, og når jeg først har forsøgt en gang bliver det bare sværere og sværere...
Det mærkelige, ved den her situation, er at jeg pludselig har al magten. Jeg bestemmer udfaldet og slagets gang. Det er så bare spørgsmålet hvad jeg har tænkt mig at gøre med den. Jeg har lagt en slagplan spørgsmålet er bare om jeg er mand nok til at føre den ud i livet.




Og så har jeg da for resten også fået ny frisure. 9 mm undercut hele vejen rundt, hvis nogen skulle være interesseret i det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar