lørdag den 25. august 2012

Dobbelt A

Kender I det når man drømmer om noget man skal hvor det går galt? Det var sådan en drøm jeg havde i morges, da Mette skrev til mig. Det var meningen vi skulle mødes på stationen kl. 10 og jeg drømte jeg var kommet for sent. Den første tanke der faldt mig ind var, FUCK, JEG HAR SOVET OVER MIG, men det viste sig at klokken kun var 8:45 og hun bare ville høre om jeg kunne være klar klokken 9:15 så hendes mor kunne køre os. Jeg nåede lige at blive forskrækket!

Mette, hendes søster og mor kom og hentede mig 3 kvarter senere, og vi drog til Aalborg for at caste for Deluca film. Jeg var en lille smule nervøs, men det var helt vildt sjovt. Meget lettere end jeg havde troet. De ledte vist bare efter hvilke typer og personligheder de kunne tænke sig, for det man skulle var at snakke lidt om sig selv. Da jeg sad i køen, snakkede jeg med et par andre piger, og jeg kunne med det samme se, jeg ikke havde en chance. Den fact at mit hår er kort, gør ikke mine chancer bedre, men what the hell, det var sjovt at prøve!
Jeg har ikke fået besked endnu, men som sagt tidligere, chancerne er 1 til en million.

Efter vi var færdige (Mettes søster og jeg var de eneste, der skulle caste) gik vi ud i Aalborgs stræder og fandt en café, for derefter at gå i H&M og købe lidt sager. Jeg købte en cap og et par bordeaux drenge-jeans, som jeg tror jeg bytter igen.

Vi tog med toget hjem og lige da jeg var to minutter fra min hjemby ringede min mor og sagde hun var på vej til Aalborg. Hun kom og hentede mig og vi tog i Ikea, for kigge på et spejl og nogle lamper til mig, men jeg endte bare med, at købe noget jeg ikke har brug for. Sådan er det altid.

Og så legede jeg i Bilka mens min mor og hendes kæreste handlede. Jeg tog en realistisk slange fra legetøjsafdelingen og proppede den ned i en kasse med bananer. Jeg følte mig mega lusket og crimerider, og mens jeg skyndte mig derfra, kunne jeg høre nogen skrige...

Her er lige et billedboost fra min dag:


Mette (højre) og hendes søster (venstre) i Aalborghallen mens vi ventede på at komme ind.



Lige udenfor er der en kæmpe stor stol! (Det er ikke tilladt at klatre på den... ups!)



Kaffe, varm chokolade og kage på Penny Lane. Det sted kan anbefales!





På vej til City Syd med familien.


Min søde lillebror



Og I kan tro, jeg havde det sjovt i Ikea!

Håber I også går og laver noget sjovt, nu vil jeg bare slappe af!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar