fredag den 24. august 2012

Forventninger

Jeg er så skuffet over mig selv. Jeg klarede mig af en eller anden grund, rigtig dårligt på arbejde i dag. Jeg kan ikke lade være med, at blive irriteret over det. Jeg plejer ellers altid, at være skarp når jeg er på job, men i dag var jeg helt ufattet og distræt! Hvad er der med mig? Tag dig sammen Marina, du kan gøre bedre! Det er også som om, mine arbejdsgivere forventer, at jeg gør det perfekt hver eneste gang - det er egentlig også det jeg er ansat til - men mine forventninger til mig selv er dem, det gør mest ondt at svigte.
 Da jeg kom hjem var jeg utroligt træt og opgav helt, at finde trøst hos andet end mad. Det gode ved at arbejde på et pizzaria er, at man en gang i mellem for lidt pizza med hjem, så det kunne jeg trøste-fråde i.



Ud over at have skammet mig over mig selv har jeg i dag klippet min veninde Sofies hår. Jeg skal se om jeg kan få lokket et par før/efter billeder ud af hende, men hun er ikke så vild med tanken om sit ansigt slået op på en (mere eller mindre) offentlig blog. Hun skrev til mig efter jeg var taget hjem at hun hermed havde kåret mig til hendes private frisør fra i dag af. Jeg blev næsten helt stolt af mig selv!

Og så er det jo i morgen, der er open castings, til julekalenderen 2013, i Aalborg! Det er ikke noget, jeg sætter mig efter. Jeg har aldrig før prøvet at spille skuespil før, og desuden er chancen 1 til en million! Det er ikke noget, jeg har de største forventninger til, men det bliver sjovt, at gøre sig til grin for en masse mennesker, man ikke kender.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar