lørdag den 20. oktober 2012

Ælle Bælle Frikadelle

 
Hejsa smukke mennesker! Jeg må meget undskylde til alle jer interesserede mennesker der læser min blog for mine meget kedelige og korte indlæg... Mit liv er bare ikke spændende nok til at raportere om... Og så kan jeg ikke lægge billeder ind pga. dumme safari!
 
Jeg kan da fortælle jer om gårsdagens gensynsfest for min gamle klasse. Det var super sjovt og mega hyggeligt! Vi festede til langt ud på natten og jeg var nogle lunde stiv hele aftenen... Og da det blev for kedeligt besluttede en af mine venner og jeg at vi ville løbe en tur rundt om huset i undertøj og gummistøvler hvilket resulterede i et stort skrabemærke på min ryg. Ja, jeg gled. Har aldrig før løbet rundt i undertøj, i hvert fald ikke med andre mennesker. Jeg kom til at fortælle mine venner om bloggen og Mathias besluttede sig for at han ville finde den så han kunne drille mig, så jeg lægger en video ud af ham da han var yngre. Feel free to comment!
 
 
'
 
Håber I nyder weekenden!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar