fredag den 12. oktober 2012

De dage

Gode dage er når...
... solen skinner
... håret sidder
... skolen har været let
... man ikke kan lade være med at smile
... der ikke er noget stress
... man har behageligt tøj på
... når det er ferie

Dagen i dag har overholdt alle overstående kriterier! Det er så rart at have sådan en dag oven på et par ellers noget så sure uger. Endelig er der lidt at klappe af, nu kan jeg slappe af. (Og jeg kan sørme også rime!)

Jeg havde kun et modul i dag, vi fik kage og jeg havde den lækreste sandwich med på madpakke. Jeg sov forholdsvist længe og blev vækket af min mor som jeg troede var taget på arbejde. Og ja, jeg bliver vækket af min mor om morgenen, hun er meget blidere end et vækkeur.
Jeg mangler kun 1 side af min dansk aflevering og jeg har masser af tid til hygge, the og fredag aften!

Var inde i en mor-butik hvor jeg rent faktisk fandt noget - I får det at se senere - og jeg fik set min dejlige veninde som for tiden er på efterskole.

I dag var en god dag.





Er meget ked af det sidste hej-jeg-tog-billedet-i-spejlet, men synes i skulle se kjolens længde og havde desværre ingen til at hjælpe mig...

 Håber jeres dag var lige så god som min!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar