lørdag den 15. september 2012

Fovirring

Jeg har lige modtaget en sms fra en dreng. En dreng som jeg var ret så vild med, men som ikke virker interesseret i mig mere. Eller det troede jeg i hvert fald.
Vi har ikke snakket eller skrevet sammen i lang, tid og jeg troede, han havde droppet mig, uden at sige noget til mig. Jeg har ikke turdet sige noget til ham, eller skrive til ham, for jeg er for bange for, at blive til grin eller blive afvist.
Ikke nok med det var han også sammen med en pige fra min parallelklasse til gymfest sidste fredag.
Og ja, jeg ved godt det lyder åndssvagt og American Highshcool-agtigt, men jeg ved ikke hvad jeg skal tro eller hvad jeg skal føle!

I beskeden står der så at han gerne vil snakke med mig om et eller andet, men jeg kan ikke finde ud af om hvad. Kan han stadig lide mig? Er det mig der har gjort noget forkert?
Jeg kan bare mærke den der kugle af bekymring og negativ spænding danne sig maven, og den bliver større og større des mere jeg tænker på det.

Jeg tør ikke svare. Jeg er bange for hvad det er. Men jeg er jo nødt til at finde ud af det...
Here goes nothing!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar