onsdag den 29. august 2012

Immunforsvar søges

Stadig syg, forsinket angående matematik og arbejde om lidt over 2 timer. Gud hvor er livet trist nogle gange! Jeg har den værste kvalme og den grummeste hovedpine. Jeg har virkelig ikke lyst til at lave hverken matematik eller gå på arbejde, men jeg er jo forpligtet til det. Jeg håber det bliver en stille og rolig vagt, så jeg ikke bliver for stresset.
I morgen skal jeg hjem til min far og fejre hans kærestes fødselsdag. Desuden skal jeg også - hvis jeg kan komme til det - ind på Det Hem'lige Teater i Aalborg, og se hvad det er for noget.
Jeg var til lægen i morges, men han kunne ikke sige noget om, hvad det var. Min mor er bekymret for, at det måske er en tilbagevendende virus, vi har haft med hjem fra Thailand.

Ellers er det ikke rigtigt det store, jeg kan rapportere, kun sygdom, kvalme og selvmedlidenhed.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar