tirsdag den 14. august 2012

Klar parat start

Så er første dag som 2.g'er ved at være slut. Den fantastiske ferie er slut og jeg må som alle andre studerende tilbage til virkeligheden. Ferien har ellers været fantastisk! Jeg har slappet af, været på ferier - både indlands og udlands - og været på festival. Og så har jeg forresten også været en kæmpe klods, som sædvanlig. Det lykkedes mig at forstuve min skulder lige op til Nibe-festivallen... Flot!

Jeg er blevet så vant til at gå sent i seng og stå lige så sent op, at jeg nær havde sovet over mig. Det ville ikke have været en for god start på skoleåret. Men jeg kom op, tog mit killer-outfit på jeg havde udset mig dagen for inden og sang og dansede mig igennem resten af morgenen.
På skolen var glade og spændte elever alt der kunne spottes, klassekammerater der skulle hilse på hinanden efter over en måned uden kontakt, og ikke mindst de nye 1.g'ere. De havde mødt et modul før os, så det var ikke så meget vi så til dem, men dem vi så virkede over-lykkelige.
Tænk at det var mig for præcis et år siden! Det føles som var det igår, men nu er jeg en fucking 2.g'er!!!



 Her er et par sjove billeder Sofie og jeg tog i eftermiddags:








Skjorte//Only
Bukser//Cheap Monday
Sko//Converse
Solbriller//Gina Tricot
Ring//Fra Thailand
Læbestift//Mix af to, begge fra m.a.c - So Chaud og Viva Glam, Nicki, Satin



Ingen kommentarer:

Send en kommentar