onsdag den 15. august 2012

In my ears

Der er ikke noget så godt som at poppe høretelefonerne i ørene og lytte til noget sprød musik! Jeg har en meget bred smag hvad musik angår, og jeg lytter til en masse forskellige kunstnere. Lige nu er jeg især vild med indie pop og electric pop.

Her er nogle af de sange jeg ikke kan få nok af i øjeblikket:


Mika - We Are Golden
- Fordi hans musik er sjov og usædvanlig. Jeg så ham live til Nibe Festival i starten af juli og lige siden har jeg ikke kunnet få nok.

Marina And The Diamonds - Starring Role
- Pigen med det bedste navn i verden (hehe). Hendes stemme er helt fantastisk og jeg er helt pjattet med den primadonna-stil hun har. Jeg er dog mest vild med hendes akustiske versioner.

Florence + The Machine - Breath Of Life
- Nok den kunstner jeg er allermest forelsket i! Florence + The Machine er mit ynglings band of all times. Stilen er meget melodramatisk og romantisk, og jeg bliver aldrig træt af, at høre nogle af deres sange!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar