tirsdag den 28. august 2012

Host host...

Øv bøv, piv og av! Jeg er blevet syg! Sådan av-hvor-har-jeg-ondt-i-maven-og-hovedet-og-alle-andre-steder-i-kroppen-lad-mig-dø-nu-syg. Jeg har en forfærdelig kvalme og en træls, dunkende hovedpine. Jeg ville ønske det bare ville gå væk!
Nogle gange kan man godt synes, det er lidt hyggeligt at være syg. Bare ligge i sengen hele dagen med sin computer på skødet og en kop varm the i hånden.
Ikke så sjovt denne her gang, da jeg har en aflevering for til i morgen, som jeg mangler lidt over halvdelen af... Darn you Marina, for being a lazy @£$%#!
Jeg har besluttet mig for at lægge lektierne til side for en stund, og smutte ind i sengen og læse lidt i stedet. Det kan jeg lidt mærke jeg har brug for.


Det ville bare være utroligt, typisk mig, at komme til, at vælte på kande og kop med varm the, ud over mig selv. Krydser fingre for, det ikke sker!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar