tirsdag den 21. august 2012

Hos faderen min

Så er jeg hjemme hos min far efter en lang, og god dag. Jeg er taget hjem til min far, som bor i et lille hus ude på landet, blandt en masse gårde. Her er rigtig hyggeligt, men også meget afskåret fra alt. Det er irriterende når man skal på arbejde eller gerne vil være sammen med sine venner. Man er hele tiden afhængig af kørsel frem og tilbage til tog-stationen. Det skal lige siges, at min far og hans kæreste kun bor 10 km væk, fra hvor min mor bor, og heldigvis ikke i den anden ende af landet.
Det dejlige ved at være her, er al den smukke natur. Uanset hvor du kigger hen når du går udenfor er der det smukkeste lys, og det smukkeste danske landskab.
Og så har vi en dejlig hund her, Felix hedder han. Naboerne har også hunde, 2 stk, begge schæfere. De har det bare ikke så godt, for vores nabo er næsten aldrig hjemme og behandler dem vist heller ikke så godt. Det gør ondt inden i at se.


Et billede af Felix da han var mindre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar