mandag den 20. august 2012

Alene hjemme

Jeg er alene hjemme, det vil sige næsten, Olli var her også. Min mor er på kursus og jeg har valgt, at lade være med at tage over til min far med min lillebror. Grunden til dette er, at jeg rent faktisk godt kan lide, at være alene hjemme. Jeg føler mig mere voksen og ansvarlig, når jeg er alene hjemme... Ikke at jeg i realiteten er det... For det meste ender jeg med ikke at lave lektier, spise slik til aftensmad og være op til kl. who-knows-what.
Olli og jeg, en dejlig veninde jeg har haft siden tredje klasse, endte med at spise en avocado hver og en masse slik, høre høj musik og snakke lidt om dit og dat.
Nu sidder jeg tilbage med en masse krudt i røven og burde nok tage mig sammen til at lave den bunke lektier jeg har for til i morgen. Og så skal jeg på hovedet i seng!
Så ønsk mig held og lykke med lektierne, godnat og sov godt!






Det første og sidste er af min smukke veninde Olivia, den mindre lækre tøs i midten er moi.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar